Regulamin sklepu
§1 Postanowienia ogólne, kontakt ze Sprzedawcą.
1. Niniejszy regulamin („Regulamin Sklepu”) określa zasady korzystania ze sklepu internetowego www.mindhill.pl/sklep oraz zasady zawierania i rozwiązywania umów sprzedaży.
2. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania ze Sklepu www.mindhill.pl/sklep zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
3. Sklep internetowy prowadzony jest przez Mindhill Joanna Bartczak-Kotulska z siedzibą w Ostrowina 33d, 56-400 Oleśnica, NIP: 911-180-51-54, zwany dalej „Sprzedawcą”.
4. Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest poprzez:
– e-mail: kontakt@mindhill.pl
– telefon: +48 500 344 005
5. Klientem może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zakupu w sklepie.
6. Przed złożeniem zamówienia Klient zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem i jego akceptacji.
§2 Rodzaje i zakres Usług oraz Produktów.
1. Sklep oferuje:
– Konsultacje stacjonarne,
– Szkolenia stacjonarne,
– Produkty fizyczne (m.in. Karty),
– Produkty cyfrowe (m.in. ebooki).
– Usługi cyfrowe (m.in. konsultacje online, webinary).
2. Szczegółowe informacje o produktach i usługach dostępne są na stronie sklepu.
3. Cena Produktów i Usług, uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu, podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki.
4. Cena Produktów i Usług, uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian Cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych produktów i usług po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
5. Sprzedawca w sposób jednoznaczny informuje Klientów o Cenach jednostkowych oraz promocjach i obniżkach Cen Produktów i Usług. Obok informacji o obniżce, Sprzedawca uwidacznia najniższą Cenę Produktów i Usługi lub, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a jeśli Produkt lub Usługa są oferowane do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni – Sprzedawca uwidacznia ich najniższą Cenę, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania Produktu lub Usługi do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
§3 Składanie zamówień.
1. Zamówienia można składać przez stronę internetową za pomocą Formularza Zamówień (www.mindhill.pl/sklep) 24/7.
2. W celu złożenia zamówienia Klient wybiera Produkt/Usługę i dodaje do koszyka, a następnie przechodzi do formularza zamówienia.
3. Płatności można dokonać za pomocą:
– przelewu bankowego,
– szybkich płatności online,
– karty kredytowej/debetowej.
4. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
5. W przypadku wyboru szybkich płatności online Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty Ceny z tytułu Umowy Sprzedaży lub Umowy o dostarczenie Usługi Cyfrowej w terminie przed rozpoczęciem świadczenia Usługi, chyba że Umowa stanowi inaczej.
6. Usługa zostanie wykonana, a Usługa Cyfrowa (np. webinar) dostarczona dopiero po ich opłaceniu.
7. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie na podany adres e-mail.
8. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
9. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży lub Umowa o dostarczenie Usługi Cyfrowej między Klientem, a Sprzedawcą.
10. Każda Umowa Sprzedaży oraz Umowa o dostarczenie Usługi Cyfrowej będzie potwierdzana dowodem zakupu (Faktura VAT lub Faktura bez VAT), który będzie wysyłany pocztą elektroniczna na adres mailowy Klienta podany w Formularzu Zamówienia.
§4 Realizacja zamówień.
1. Produkty cyfrowe są dostarczane drogą elektroniczną na podany adres e-mail niezwłocznie tj. do 24 godzin od zaksięgowania płatności.
2. Konsultacje online są realizowane zgodnie z terminarzem umówionych wizyti.
3. Konsultacje i szkolenia stacjonarne odbywają się w wyznaczonych lokalizacjach, zgodnie z harmonogramem.
4. Produkty fizyczne są wysyłane na adres wskazany przez Klienta w terminie 7 dni roboczych.
5. Usługi Cyfrowe w formie szkoleń i kursów online są dostarczane po upływie terminu do odstąpienia od Umowy o dostarczanie Usług Cyfrowych, chyba że Klient uprzednio wyraził wyraźną zgodę na dostarczenie Usługi Cyfrowej przed upływem tego terminu.
6. Produkty (oprócz Kart) i Usługi dostępne w Sklepie są przeznaczone wyłącznie do użytku własnego Klienta i nie mogą być wykorzystywane do innych celów w szczególności o charakterze doradczym lub informacyjnym dla innych osób.
7. Dokładne opisy poszczególnych Produktów i Usług, a także szczegóły na temat wchodzących w ich skład elementów znajdują się na stronie Sklepu.
8. Szkolenia, kursy, webinary oraz współprace odbywają się za pośrednictwem Skypa lub innego wybranego przez Usługodawcę komunikatora online (Zoom, Google Meet, Microsoft Teams).
§5 Odstąpienia od umowy i zwroty.
1. Z zastrzeżeniem pkt 4 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w §7 Regulaminu, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni.
2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa jest uważana za niezawartą.
3. Termin czternastodniowy, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w §7 Regulaminu, mogą odstąpić od umowy, liczy się:
3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje towar będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności – od dnia, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu (lub wskazana przez nich osoba trzecia inna niż przewoźnik) objął produkt w posiadanie,
3.2. dla umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, jego partii lub części,
3.3. dla umowy polegającej na regularnym dostarczaniu towaru przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z towarów,
3.4. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w §7 Regulaminu, w wypadku Umowy:
4.1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
4.2. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
4.3. o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,
4.4. w której przedmiotem świadczenia są produkty fizyczne, które niosą znamiona użytkowania i nie są w oryginalnym opakowaniu.
5. Prawo odstąpienia od Umowy przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
6. Po odstąpieniu od umowy przez Klienta Sprzedawca nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez Klienta w trakcie korzystania z Usługi Cyfrowej, z wyjątkiem treści, które:
a) są użyteczne wyłącznie w związku z Usługą Cyfrową, która stanowiła przedmiot umowy,
b) dotyczą wyłącznie aktywności Klienta w trakcie korzystania z Usługi Cyfrowej, która stanowiła przedmiot umowy,
c) zostały połączone przez Sprzedawcę z innymi danymi i nie mogą zostać rozłączone bez nadmiernych trudności,
d) zostały wytworzone przez Klienta wspólnie z innymi Klientami, którzy nadal mogą z nich korzystać.
7. Z wyjątkiem przypadków, o których mowa w pkt 6 niniejszego paragrafu, Sprzedawca na żądanie Klienta udostępnia mu treści inne niż dane osobowe, które zostały dostarczone lub wytworzone przez Klienta w trakcie korzystania z Usługi Cyfrowej dostarczonej przez Sprzedawcę, nieodpłatnie, w rozsądnym terminie i w powszechnie używanym formacie do odczytu maszynowego.
8. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca może uniemożliwić Klientowi, o dalsze korzystanie z Usługi Cyfrowej, w szczególności zablokowanie konta użytkownika.
9. W przypadku produktów cyfrowych, webinarów i konsultacji online prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje po ich udostępnieniu Klientowi, chyba że usługa nie została jeszcze zrealizowana.
10. W przypadku, gdy Usługodawca jest zmuszony, przed rozpoczęciem wykonania Usługi cyfrowej z przyczyn od niego niezależnych, zmienić istotne warunki Umowy z Klientem, niezwłocznie powiadomi o tym Klienta.
11. W sytuacji, o której mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu Klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Sprzedawcę, czy:
11.1. przyjmuje proponowaną zmianę Umowy albo
11.2. odstępuje od Umowy Sprzedaży za natychmiastowym zwrotem wszystkich wniesionych przez Klienta świadczeń i bez obowiązku zapłaty jakiejkolwiek kary umownej.
12. Jeżeli Klient odstępuje od Umowy Sprzedaży lub jeżeli Sprzedawca odwołuje wykonanie Usługi stanowiącej przedmiot Umowy Sprzedaży z przyczyn niezależnych od Klienta, Klient ma prawo, według swojego wyboru:
12.1. otrzymać Usługę zastępczą o tym samym lub wyższym standardzie, chyba że zgodzi się na usługę o niższym standardzie za zwrotem różnicy w cenie,
12.2. żądać natychmiastowego zwrotu wszystkich wniesionych przez niego świadczeń.
13. Sprzedawca odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usługi, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest spowodowane wyłącznie:
13.1. działaniem lub zaniechaniem Klienta,
13.2. działaniem lub zaniechaniem osób trzecich, nieuczestniczących w wykonywaniu usług przewidzianych w Umowie Sprzedaży, jeżeli tych działań lub zaniechań nie można było przewidzieć ani uniknąć,
13.3. siłą wyższą (zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym tj. żywiołowym, nie do uniknięcia, takie, nad którym Sprzedawca nie panuje, zwłaszcza zdarzenia o charakterze katastrofalnych działań przyrody i zdarzenia nadzwyczajne w postaci zaburzeń życia zbiorowego, jak wojna, zamieszki krajowe, epidemia).
§6 Reklamacje.
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w §7 Regulaminu, z tytułu braku zgodności Produktu lub Usługi z umową, są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
2. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, o którym mowa w §6, z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
3. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego podmiotem, o którym mowa w §7 Regulaminu, za brak zgodności Usługi z umową, istniejący w chwili wykonania Usługi i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu określony przez Sprzedawcę lub osoby działające w jego imieniu jest dłuższy.
4. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w §7 Regulaminu, za brak zgodności Produktu lub Usługi z Umową:
4.1. w przypadku gdy Treść Cyfrowa lub Usługa Cyfrowa jest dostarczana Klientowi w sposób ciągły – przez cały okres trwania Umowy,
4.2. w przypadku, gdy Treść Cyfrowa lub Usługa Cyfrowa jest dostarczana w sposób jednorazowy lub częściami – Sprzedawca odpowiada za brak zgodności z umową istniejący w chwili dostarczenia Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili.
5. Klient zobowiązany jest do współpracy ze Sprzedawcą, w celu ustalenia czy brak zgodności Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej z Umową wynika z cech Środowiska Cyfrowego Klienta.
6. Reklamacje dotyczące zakupionych Produktów lub Usług należy zgłaszać mailowo na adres kontakt@mindhill.pl w ciągu 14 dni od otrzymania produktu lub realizacji usługi. W powyższej wiadomości w formie elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
7. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni roboczych i poinformuje Klienta o sposobie jej rozwiązania.
8. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w §7 Regulaminu – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
10. Klient może żądać w pierwszej kolejności doprowadzenia Treści Cyfrowej, Usługi lub Usługi Cyfrowej do zgodności z Umową. Obniżenia Ceny oraz odstąpienia od umowy Klient może żądać wyłącznie w określonych w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. przypadkach.
11. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w §7 Regulaminu, Sprzedawca odpowiednio:
11.1. doprowadza Treść Cyfrową, Usługę lub Usługę Cyfrową do zgodności z Umową na swój koszt,
11.2. obniża cenę Treści Cyfrowej, Usługi lub Usługi Cyfrowej (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny Treści Cyfrowej, Usługi lub Usługi Cyfrowej zgodnej z umową do Usługi lub Usługi Cyfrowej niezgodnego z umową oraz dodatkowo w przypadku, gdy Treść Cyfrowa lub Usługa Cyfrowa dostarczana jest częściami lub w sposób ciągły – uwzględniać czas, w którym Usługa Cyfrowa lub Treść Cyfrowa była niezgodna z Umową) i zwraca Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w §7 wartość obniżonej Ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania uprawnionego oświadczenia tego Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w §7 o obniżeniu ceny,
11.3. zwraca cenę Treści Cyfrowej, Usługi lub Usługi Cyfrowej najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
12. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.
13. Sprzedawca nie jest uprawniony do żądania zapłaty za czas, w którym Treść Cyfrowa lub Usługa Cyfrowa była niezgodna z Umową, nawet jeśli przed odstąpieniem od Umowy, Klient z niej faktycznie korzystał.
14. Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu Ceny jedynie w części odpowiadającej Usłudze, Treści Cyfrowej lub Usłudze Cyfrowej niezgodnej z umową oraz Treści Cyfrowej, Usłudze lub Usłudze Cyfrowej, której obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od umowy.
§7 Postanowienia dotyczące przedsiębiorców (B2B).
1. W niniejszym paragrafie zawarto postanowienia dotyczące wyłącznie przedsiębiorców nieobjętych ochroną wynikającą z Ustawy o prawach konsumenta, o której mowa w §8 Regulaminu.
2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem w terminie 14 dni roboczych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
3. Sprzedawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami udostępnione przez niego sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty części bądź całości Ceny bez względu na wybrany przez Klienta sposób płatności oraz fakt zawarcia Umowy.
4. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy niebędącemu Konsumentem oświadczenia o wypowiedzeniu.
§8 Postanowienia dotyczące przedsiębiorców na prawach konsumentów.
1. Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą (niniejszy paragraf nie dotyczy spółek handlowych) jest objęty ochroną przewidzianą Ustawą o prawach konsumenta pod warunkiem, że umowa, którą zawiera ze Sprzedawcą jest bezpośrednio związana z jego działalnością gospodarczą, ale z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej.
2. Osoba prowadząca działalność gospodarczą, o której mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu jest objęta ochroną wyłącznie w zakresie:
2.1. niedozwolonych postanowień umownych — tzw. klauzul abuzywnych,
2.2. odpowiedzialności z tytułu braku zgodności Usługi z umową,
2.3. prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość,
2.4. zasad dotyczących umowy o dostarczanie Usługi Cyfrowej.
3. Przedsiębiorca, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu traci uprawnienia z tytułu ochrony konsumenckiej w przypadku, gdy Umowa Sprzedaży, którą zawarł ze Sprzedawcą posiada charakter zawodowy, który jest weryfikowany na podstawie wpisu tego przedsiębiorcy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wskazanych tam kodów Polskiej Klasyfikacji Działalności.
4. Przedsiębiorcy, o których mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu nie są objęci ochroną instytucjonalną zapewnioną dla Konsumentów przez powiatowych rzeczników praw konsumenta jak również Prezesa UOKiK.
§9 Rodzaj i zakres usług elektronicznych
1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
1.1. zawieranie Umów Sprzedaży i Umów o dostarczenie Usług Cyfrowych,
1.2. prowadzenie Konta w Sklepie,
1.3. wysłanie wiadomości za pośrednictwem Forum Dyskusyjnego,
2. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
3. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
§10 Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych.
1. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w §8 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
2. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
2.1. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę,
2.2. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony. Zawarcie umowy następuje w chwili wysłania przez Usługobiorcę uzupełnionego Formularza Rejestracji,
2.3. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu wysyłania wiadomości za pośrednictwem Forum Dyskusyjnego zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości albo zaprzestania jej wysyłania przez Usługobiorcę,
3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
3.1. komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
3.2. dostęp do poczty elektronicznej,
3.3. przeglądarka internetowa,
3.4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
5. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
6. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
§11 Reklamacje związane ze świadczeniem usług elektronicznych.
1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@mindhill.pl.
2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługodawcę sposób.
§12 Warunki rozwiązywania umów o świadczenie usług elektronicznych.
1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
1.1. wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (prowadzenie Konta),
1.2. Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@mindhill.pl.
1.3. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia),
1.4. wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
2. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
§13 Własność intelektualna.
1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.mindhill.pl korzystają z ochrony prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem § 13 pkt 3) są własnością Joanny Kotulskiej wykonującej działalność gospodarczą pod firmą Mindhill Joanna Bartczak-Kotulska pisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: Ostrowina 33d, 56-400 Oleśnica, NIP: 911-180-51-54, REGON: 020437431., adres poczty elektronicznej (e-mail): kontakt@mindhill.pl, numer telefonu: +48 500344005. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.midhill.pl.
2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.midhill.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
3. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.midhill.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.midhill.pl użyte są w celach informacyjnych.
§14 Ochrona danych osobowych.
1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Mindhill Joanna Bartczak-Kotulska.
2. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z polityką prywatności i RODO.
3. Klient ma prawo do dostępu, poprawy, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych.
§15 Postanowienia końcowe.
1. Regulamin obowiązuje od dnia 25.02.2024.
2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
3. W przypadku, gdy Usługi Cyfrowe są dostarczane Klientowi w sposób ciągły lub w częściach, Sprzedawca jest uprawniony do dokonywania w nich zmian w celu ich poprawienia i udoskonalenia ich funkcjonalności. Zmiany te nie powodują jakichkolwiek kosztów dla Klienta.
4. Sprzedawca informuje Klienta, o zmianach, o których mowa w pkt 3 w sposób jasny i zrozumiały, a jeśli wprowadzana zmiana wypływa na dostęp Klienta do Usługi Cyfrowej i na korzystanie z niej, Sprzedawca informuje o niej Klienta z wyprzedzeniem i poprzez przesłanie na trwałym nośniku informacji o:
4.1. terminie dokonania zmiany,
4.2. właściwościach zmiany,
4.3. prawie do wypowiedzenia umowy bez zachowania terminu wypowiedzenia w ciągu 30 dni od dnia dokonania zmiany lub poinformowania o tej zmianie, jeśli poinformowanie nastąpiło później niż ta zmiana.
5. Sprzedawca zwolniony jest z obowiązku, o którym mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu, jeśli zapewnił Klientowi uprawienie do zachowania bez dodatkowych kosztów Usługę Cyfrową zgodną z umową i w stanie niezmienionym.
6. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 7 niniejszego paragrafu.
7. Sądowe rozstrzyganie sporów:
7.1. ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w §7 Regulaminu, zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.,
7.2. ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
8. Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej
http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
9. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.