Regulamin umawiania wizyt
1. W celu umówienia się na konsultację z psychologiem, psychoterapeutą, psychiatrą lub innym specjalistą Centrum Psychologicznego Mindhill należy skontaktować się z rejestracją telefonicznie, mailowo, przez terminarz umawiania wizyt dostępny na stronie internetowej mindhill.pl lub osobiście w placówce.
2. Po umówieniu terminu wizyty zostanie wygenerowany link do płatności, którą będzie można wykonać za pośrednictwem platformy Paynow. Link zostanie wysłany mailowo.
- W przypadku rezerwacji pojedynczych spotkanie należy opłacić w ciągu 24 godzin od momentu rejestracji.
- W przypadku rezerwacji cyklicznych spotkanie należy opłacić do 24 godzin przed spotkaniem (z wyłączeniem wizyt poniedziałkowych, które należy opłacić do 72 godzin przed spotkaniem)
3. Opłacenie wizyty oznacza potwierdzenie i zarezerwowanie terminu, o czym klient/pacjent zostanie poinformowany mailowo.
4. W przypadku nieopłacenia wizyty we wskazanym terminie zostanie ona automatycznie anulowana.
5. Klient/pacjent ma prawo do odwołania zakupionej wizyty najpóźniej do 24 godziny przed terminem jej wykonania, kontaktując się z rejestracją telefonicznie, osobiście lub drogą mailową. Z wyjątkiem wizyt poniedziałkowych, które należy odwołać najpóźniej do 72 godzin przed terminem.
6. W przypadku odwołania wizyty w czasie, który opisuje regulamin następuje zwrot uiszczonej płatności za pośrednictwem serwisu Paynow w taki sam sposób, w jaki pacjent/klient dokonał płatności lub przelewem na podany numer konta bankowego. Usługodawca dokonuje zwrotu środków pacjentowi/klientowi w terminie do 14 dni od terminu planowanej wizyty. W przypadku zwrotu należności na konto zagraniczne pacjent/klient może zostać obciążony kosztami prowizji i opłat.
7. W przypadku odwołania wizyty w czasie krótszym niż opisuje regulamin, kwota nie będzie zwracana.
8. Konsultacja online nie może być rejestrowana, utrwalana i udostępniana bez zgody pacjenta/klienta.
9. W konsultacji online mogą uczestniczyć osoby trzecie tylko i wyłącznie za zgodą pacjenta/klienta i osoby wykonującej świadczenie. Jeśli w trakcie konsultacji online nastąpi awaria technologiczna, prosimy o pilny kontakt z recepcją.
10. Jeśli w trakcie konsultacji online nastąpi awaria technologiczna, prosimy o pilny kontakt z recepcją.